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FAB : the coming revolution on your desktop, from personal computers to personal fabrication / Neil A. Gershenfeld
Título : FAB : the coming revolution on your desktop, from personal computers to personal fabrication Tipo de documento: texto impreso Autores: Neil A. Gershenfeld, Autor Editorial: New York : Basic books Fecha de publicación: 2005 Número de páginas: 278 p ISBN/ISSN/DL: 978-0-465-02745-3 Idioma : Inglés (eng) Palabras clave: NUEVA TECNOLOGIA COMPUTACION Clasificación: 600 GERf Link: https://biblio.claeh.edu.uy/pmbClaeh/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=53 FAB : the coming revolution on your desktop, from personal computers to personal fabrication [texto impreso] / Neil A. Gershenfeld, Autor . - New York : Basic books, 2005 . - 278 p.
ISBN : 978-0-465-02745-3
Idioma : Inglés (eng)
Palabras clave: NUEVA TECNOLOGIA COMPUTACION Clasificación: 600 GERf Link: https://biblio.claeh.edu.uy/pmbClaeh/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=53 Ejemplares (1)
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado 11112 600 GERf Libro Biblioteca Facultad de la Cultura Colección general Disponible
Título : The rise of the creative class, revisited Tipo de documento: texto impreso Autores: Richard Florida, Autor Editorial: New York : Basic books Fecha de publicación: 2012 Número de páginas: 483 p. ; 23 x 16 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-456-04248-7 Idioma : Inglés (eng) Palabras clave: CLASE CREATIVA ECONOMÍA CREATIVA TRABAJO CREATIVO INDUSTRIA CREATIVA Clasificación: 306 FLOr Nota de contenido: The Transformation of Everyday Life.- The Creative Economy.- The Creative Class.- The Machine Shop and the Hair Salon.- Brave New Workplace.- No-Collar.- Time Warp.- The Experiential Life.- The Big Morph.- Place Matters.- The Geography of Class.- The 3T’s of Economic Development.- Global Reach.- Quality of Place.- Building the Creative Community.- The Geography of Inequality.- The Inclining Significance of Class.- Every Single Human Being Is Creative. Link: https://biblio.claeh.edu.uy/pmbClaeh/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=81 The rise of the creative class, revisited [texto impreso] / Richard Florida, Autor . - New York : Basic books, 2012 . - 483 p. ; 23 x 16 cm.
ISSN : 978-0-456-04248-7
Idioma : Inglés (eng)
Palabras clave: CLASE CREATIVA ECONOMÍA CREATIVA TRABAJO CREATIVO INDUSTRIA CREATIVA Clasificación: 306 FLOr Nota de contenido: The Transformation of Everyday Life.- The Creative Economy.- The Creative Class.- The Machine Shop and the Hair Salon.- Brave New Workplace.- No-Collar.- Time Warp.- The Experiential Life.- The Big Morph.- Place Matters.- The Geography of Class.- The 3T’s of Economic Development.- Global Reach.- Quality of Place.- Building the Creative Community.- The Geography of Inequality.- The Inclining Significance of Class.- Every Single Human Being Is Creative. Link: https://biblio.claeh.edu.uy/pmbClaeh/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=81 Ejemplares (1)
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado 12380 306 FLOr Libro Biblioteca Facultad de la Cultura Colección general Disponible